Realisatie, acceptatie, revalidatie en vooral motivatie

Een schattige groene rups ligt op een open boek, met een pen en een plant in de buurt.
Een schattige puppy zit voor een open boek, omringd door kleurpotloden en een mok. De puppy heeft grote ogen en een vrolijke uitdrukking.
Een schattige rups zit op een open boek, met een groene blaadje ernaast.
Een schattige puppy die voor een open notitieboekje zit, omringd door kleurpotloden op een tafel. Achtergrond met kleurrijke spatten en planten.
Een schattig, kleurrijk insect met grote ogen leest een boek, terwijl een blauwe vlinder erop afkomt.
Een schattige puppy met een bord met 'ABC' erop, omringd door bloemen en kleurpotloden.

Dag van het jaar

📚🧑‍🎓 Aan alle studenten veel succes 🧑‍🎓📚

Fijne maandag allemaal.

Een bovenaanzicht van een bureau met een boek, pen en een kopje koffie. De tekst 'Goedemorgen, ik wens je een fijne maandag' is prominent weergegeven.

Eergisteren

De dag verliep eigenlijk goed. Uitgebreid ontbijt, aan de machine gehangen en zelfs even de moed gehad om een rondje te doen rond de hondenweide. Maar daarna ging het dus bergaf.

Ik had nu al wel de hele dag last van mijn ademhaling maar , ja, je probeert toch verder te gaan. Mezelf getrakteerd op pistache-ijs en daarna een soort van barbecue worsten assortiment in de pan gekapt met veel look en een bokaal chilisaus. Daar wat noedels bij gekookt en ik had een smakelijke maaltijd.

Het kwam alleen als een blok op mijn maag te liggen, samen met Ollie op de longen. Dat was even een serieuze situatie. Uiteindelijk is mijn avondeten er terug uitgekomen en kreeg ik toch een vorm van verlichting. Maar niet echt een leuke.

Daarna vechten met de machine, heel moeilijk in slaap raken en dan krijg je er nog een onweer bovenop. Dus denk dat het uiteindelijk twee uur ’s nachts was dat ik eindelijk comfortabel genoeg was om te slapen.

Gisteren

Ik voelde me niet al te veel beter en ben dus bijna de hele dag in bed gebleven. Zo in de toestand tussen slapen en waken. Gewoon broodmaaltijden gegeten want voor iets anders had ik geen zin.

Een witte hond met een zwart vlekje zit bij het raam en kijkt naar buiten naar de bomen en bloemen.
Luna op wacht

Vandaag

Gevoel

Het gaat gewoon niet beter. Her is alsof er een rotsblok op mijn borst ligt en ik gewoon van ademen alleen al uitgeput geraak. Ik hoop dat de airco er snel is en ook iets helpt tegen dit gevoel.

Plannen

Ik heb vandaag een afspraak met de huisarts gemaakt. Ik kan gewoon even niet meer. ollie is er volop en hij zit niet enkel op longen maar ook een deel op mijn maag. Een heel irritant en vervelend gevoel. Dus maar terug aan de machine.

Lachgangers,

Een glas met ijsblokjes tegen een achtergrond van een verzonken horizon met een warme kleurenschema en de tekst 'Blijven drinken mensen'.

En vergeet tussendoor niet te lachen.

Thank you for subscribing!

Please check your email to confirming your subscription.