
Afebeelding AI gemaakt voor NZWZ.
Gisteren
Alles ging vrij goed, tot na het ontbijt. Dan kwam die schone mijnheer Thor weer langs. Ik heb dus de voormiddag voornamelijk in bed doorgebracht. Mijn partner was ook nog niet ok dus het kwam eigenlijk goed uit.
Na de middag me toch nog even gedwongen om met de honden even naar voor en terug te lopen en ondertussen een beetje met ze te spelen.
Daarna gewoon op terrasje gezeten en genoten van alles wat kwetterde en voorbij vloog onder genot van een snackje en een glaasje sangria. Ik had de hoop op een barbecue al opgegeven door de toestand waarin mijn partner zich bevond. Zo tussen leven en dood, meer het lichaam is al dood maar de geest heeft het nog niet door.
Ik had gisterenavond nog even rondgeneusd op de grond en vond dat er een paardekastanjeboom op stond. De Heksenboter inderdaad wel iets slijmerigs heeft, dat er dalkruid staat en dat ik in de herfst braambessen zal moeten komen plukken.














Moet echt leren bal werpen 😹
Zo gelukkig met een stomme tennisbal.
Avondeten
Maar uitendelijk besloot mijn partner om 15u30 toch al aan de slag te gaan met de barbecue. Ja, onze eettijden zijn niet op elkaar afgestemd. Maar daar maak ik mij al 8 jaar niet druk meer om. Het smaakt mij toch altijd eender hoe.
Ondertussen heb ik de sangria uitgeprobeerd. Qua zoetigheid moet er niet veel meer bij voor mij en qua likauertjes zou ik er zelf ook niet veel meer onder mixen. Alleen lekker koud zomers fruit zoals ananas, perzik, sinaasappel en misschien een banaantje. En hij moet wel echt koud geserveerd worden.



En dan kwam mijn partner af met iets wat ik al heel lang wou eten. Een geroosterde marshmallow. Ik wist dat hij de extra grote versies had gevonden en dat ze in het bos lagen maar dit toetje was toch een verrassing.


Vandaag
Gevoel
Ja jongens val hier echt in herhaling. Super goed geslapen maar waarschijnlijk zit daar de sangria ook voor iets tussen.
Plannen
Rustig aan parameters, ontbijt en inpakken.
Lachgangers,
Ondertussen zijn we dinsdag. Ik hoop oprecht dat de dag jullie kleine geluksmomentjes brengt. Zodat je bij het terugdenken er aan even kunt glimlachen. Want geloof me vrij dat zijn de dingen die tellen in het even.











Vind je leuk wat je las? Geef me een 👍🏻 of schrijf een berichtje. Laat van je lezen…